auteur du texte | Ezra-Even, Ayelet |
---|---|
titre de la monographie | Ecstasy in the classroom : trance, self and the academic profession in the medieval Paris |
DOI | 10.2307/j.ctv7xbs7q |
ISBN | 978-0-8232-8194-7 |
liens | https://academic.oup.com/fh/article/34/1/105/5823292 (Compte rendu) ; https://www.cambridge.org/core/journals/church-history/article/ecstasy-in-the-classroom-trance-self-and-the-academic-profession-in-medieval-paris-by-ayelet-evenezra-new-york-fordham-university-press-2019-viii-302-pp-3500-paper/F9B90D7D48E2AC3A7A160DF0ED0A642D/core-reader (Compte rendu) |
ville et éditeur | New York (USA) : Fordham University Press |
collection | Fordham Series in Medieval Studies |
année de publication | 2019 |
pagination | VIII-304 p. |
langue | anglais |
mot matière | |
index chronologique | |
index géographique |